Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

One Lovely Blog Award

Σήμερα μετά χαράς διαπίστωσα πως τρεις αγαπητοί φίλοι Bloggers( ο Ζοο, η Ms Colourfull και η an-upomonh) με βραβευσαν με αυτό το πολύ όμορφο βραβείο που βλέπετε και παραπάνω,

Οι κανόνες της βράβευσης είναι οι εξής:

1. Δεχτείτε αυτό το βραβείο, αναρτήστε το στο blog σας, μαζί με το όνομα του ατόμου που σας βράβευσε, και το λινκ στο blog

2. Απονείμετε το βραβείο αυτό σε άλλα 15 αξιαγάπητα blogs.

Θυμηθείτε να επικοινωνήσετε με τους bloggers και να τους ενημερώσετε ότι τους επιλέξατε για αυτό το βραβείο.

Λοιπόν επειδή εγώ όπως πάντα πάω κόντρα στον κανόνα.. δεν 8α τους υπακούσω στους συγκεκριμένους κανόνες και βραβεύω με αυτό το βραβείο τον Ζοο,την Ms Colourfull,την an-upomonh,την ζουζούνα μου και όλα τα blogs στα οποία είμαι αναγνώστρια!

Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να ξεχωρίσω και να βραβευσω μόνο 15 ιστολόγια...

Κά8ε ιστολόγιο έχει το δικό του χαρακτήρα,είναι μοναδικό..

Θέλω λοιπόν ολα τα blogs στα οποία είμαι αναγνώστρια να δεχτείτε το βραβείο και να το βάλετε στο προφίλ σας σαν gadget όπως κι εγώ!

Αυτά

Καλή συνέχεια σε όλους τους Bloggers με πολλά πολλά βραβεία!!

4 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΒΑΛΑΜΕ ΟΛΟΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα εγώ τι να κάνω.... να στο ξαναστείλω; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι Μαράκι Ξαναστείλε το όπου 8ες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το βραβείο Angela!
    Καλημέρες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή