Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Lady Gaga: "Δεν έχω κόψει την κοκαΐνη"


Σε κάθε της συνέντευξη μας αφήνει με το στόμα ανοιχτό! Στην τελευταία φωτογράφιση και εξομολόγησή της στο περιοδικό"Vanity Fair" στο τεύχος Σεπτεμβρίου, η εκρηκτική Lady Gaga τα πέταξε όλα και τα είπε όλα! Σεξ, ναρκωτικά και πολλές γυμνές μεν, καλλιτεχνικές δε φωτογραφίες αποδεικνύουν γιατί η Gaga είναι τόσο ξεχωριστή!
Ειλικρινής όπως πάντα η 24χρονη Gaga ή Στέφανι Τζερμανότα όπως είναι το πραγματικό της όνομα δεν δίστασε να μιλήσει στο "Vanity" για την όχι και τόσο ξεκάθαρη σχέση της με τα ναρκωτικά. Η τραγουδίστρια του "Alehandro" παραδέχτηκε πως τρομάζει και μόνο στην ιδέα της ηρωίνηςαλλά δεν συμβαίνει το ίδιο και με την κοκαΐνη:
Τα πέταξε και πάλι η Lady!
Τα πέταξε και πάλι η Lady!
"Δεν θα πω ψέματα.Κατά καιρούς κάνω κοκαΐνη αλλά όταν λέω κατά καιρούς εννοώ μερικές φορές το χρόνο" και γυρνώντας στο δημοσιογράφο που παίρνει τη συνέντευξη του λέει με θάρρος:
"Αν θα γράψεις αυτό που σου λέω τώρα, θέλω να συμπληρώσεις πως δεν θέλω οι θαυμαστές μου να μιμηθούν τη συμπεριφορά αυτή ή να θεωρήσουν πως έτσι θα αισθανθούν σπουδαίοι. Για εμένα εκείνη φάση της ζωής μου ήταν η χειρότερη και έφτασα στην καταστροφή".
Για όλα μίλησε η Gaga στο  Vanity Fair !
Για όλα μίλησε η Gaga
στο "Vanity Fair"!
Όταν όμως η Gaga έφτασε στο χαμηλότερο σημείο, δεν πήγε σε κλινική απεξάρτησης αλλά στο σπίτι της. Όπως εξομολογείται με θάρρος:
"Όταν έπιασα πάτο, η μητέρα μου που ήξερε την αλήθεια με πήρε τηλέφωνο. Άρχισε να ουρλιάζει τόσο δυνατά κάτι που δεν μπορώ να ξεχάσω ακόμα. Μου είπε 'έρχομαι να σε πάρω αμέσως' και μαζί πήγαμε στο σπίτι της 82χρονης γιαγιάς μου στη Δυτική Βιρτζίνια. Έκλαιγα και έλεγα πως δεν είχα καμιά ελπίδα να γίνω καλά. Ήξερα ότι έχω ταλέντο, είχα δουλέψει τόσο σκληρά, κι όμως δεν ήξερα τι να κάνω. Η μητέρα μου, μου έδωσε τη λύση. Μου είπε: 'Θα σε αφήσω να κλάψεις μερικές ώρες ακόμα. Και μετά θα σταματήσεις να κλαις, θα μαζέψεις τα κομμάτια σου και θα επιστρέψεις στη Νέα Υόρκη και θα σκίσεις"!
Κι αυτό και έγινε! Η ταλαντούχα Gaga έγινε φαινόμενο, πούλησε εκατομμύρια άλμπουμ αλλά και πάλι δεν εφησυχάζει. Όπως εξομολογείται στο "Vanity Fair"φοβάται μήπως χάσει το ταλέντο της γι' αυτό και δεν κάνει σεξ:
"Έχω αυτή την περίεργη αίσθηση πως αν κάνω σεξ με κάποιον θα χάσω τη...
δημιουργικότητά μου μέσα από το αιδοίο μου. Προσωπικά νιώθω μόνη. Νιώθω μοναξιά ακόμα κι όταν έχω κάποια σχέση. Αυτή είναι η κατάσταση που βιώνω σαν καλλιτέχνης. Είμαι επιρρεπής στις κακές σχέσεις. Και το τραγούδι μου, το 'Bad Romance' μιλά ακριβώς για τις σχέσεις αυτές που έχω βιώσει. Άσε που πλέον έχω περίπου ασπαστεί την αγαμία. Δεν προλαβαίνω να γνωρίσω κανέναν".
Όσο για την αλλοπρόσαλλη συμπεριφορά της σε πρόσφατο αγώνα ποδοσφαίρου στο γήπεδο των "Υankees", η Gaga έχει κι εκεί έτοιμη δικαιολογία για την υπεράσπιση του εαυτού της:
"Νομίζω ότι τη μέρα εκείνη βγήκε από μέσα μου αυτό το κακό κορίτσι από τη Νέα Υόρκη με ρίζες ιταλικές και νευρίασα που προσπάθησαν να με παγιδεύσουν. Θέλω να κάνω πράγματα όπως το να παρακολουθώ έναν αγώνα ποδοσφαίρου ελεύθερη αλλά εκείνοι (οι δημοσιογράφοι) θα γράψουν αυτό που θέλουν για να πουλήσουν ένα φύλλο παραπάνω. Κοίτα δεν είμαι χαζή.
Ξέρω ότι είμαι ένα δημόσιο πρόσωπο και θα με αναγνωρίσουν είτε φοράω μπικίνι είτε ένα σακί από πατάτες. Εγώ πηγαίνω να δω τους Yankees και ό,τι αυτή η ομάδα ξυπνά στην ψυχή μου σαν μια νέα γυναίκα που είμαι από τη Νέα Υόρκη και αυτό είναι πιο σημαντικό για εμένα από την φήμη μου ή το τι θα γράψουν οι φυλλάδες.
Οι πραγματικοί θαυμαστές μου, τα μικρά μου τερατάκια, γνωρίζουν πολύ καλά ποιά είμαι πραγματικά και τι αντιπροσωπεύω και τι εννοώ ακριβώς και τι θέλω να περάσω μέσα από τη μουσική και τις ερμηνείες μου".

via 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου