Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Antonio 'La' Reid : «Το να απορρίψω την Lady Gaga ήταν το μεγαλύτερο μου λάθος»

Ο ιδιοκτήτης της Island Def Jam και κριτής του X Factor της Αμερικής, Antonio 'La' Reid εξομολογήθηκε ότι το μεγαλύτερο του λάθος στην δισκογραφία ήταν η μέρα που είπε «όχι» στην Lady Gaga!
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή Access Hollywood διηγήθηκε την ιστορία του με την Lady Gaga : «Μια μέρα μια νέα καλλιτέχνης ήρθε στο γραφείο μου για να παίξει στο πιάνο τα τραγούδια της, φορώντας κάτι απίστευτα ψηλές λευκές μπότες. Όταν τελείωσε της είπα 'Είσαι μια καλλιτέχνης που θα καταφέρει να αλλάξει την ιστορία της μουσικής'. Λίγους μήνες αργότερα, μου έστειλε τα demos της και εγώ επειδή είχα πολύ κακή μέρα, είπα  'όχι, δεν το θέλω, αφήστε την να κάνει αλλού καριέρα!'. Ειλικρινά ήταν το μεγαλύτερο λάθος της καριέρας μου. Ευτυχώς ένα μήνα μετά ήρθε ο Justin Bieber στην εταιρεία και όταν υπογράψαμε, νομίζω ότι εξιλεώθηκα».


[via]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου