Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

ΦΩΤΟ: «Εγώ δεν έχω εφιάλτες» – Η ανατριχιαστική συνέντευξη ενός θανατοποινίτη


ΦΩΤΟ: «Εγώ δεν έχω εφιάλτες» – Η ανατριχιαστική συνέντευξη ενός θανατοποινίτη
Σόκαρε μια ολόκληρη κοινωνία για την ψυχρότητα με την οποία ξεκλήρισε μια ολόκληρη οικογένεια και σήμερα βλέπει τηλεόραση στο κελί του χωρίς να σκέφτεται καθόλου τις φωνές της γυναίκας και των δύο κοριτσιών της όταν βίαζε και σκότωνε.
Μία συνέντευξη που προκαλεί τρόμο και ανατριχίλα.

Ο Τζόσουα Κομισαρέφσκι περιμένει με ηρεμία την ημέρα που θα του ανακοινώσουν ότι θα πρέπει να παραγγείλει το τελευταίο του γεύμα πριν εκτελεστεί η ποινή της θανατικής καταδίκης. Ο χρόνος στο κελί περνάει άλλοτε γρήγορα και άλλοτε βασανιστικά αργά παρότι ζωγραφίζει, προαυλίζεται και αλληλογραφεί με ορκισμένους εχθρούς κι ερωτευμένα κορίτσια από όλη τη χώρα.
«Επειδή βαριέμαι αποφάσισα να σου δώσω αυτή τη συνέντευξη. Είμαι περίεργος να ακούσω τί θες να μάθεις», λέει ο βλοσυρός θανατοποινίτης στον δημοσιογράφο του The Associated Press που τον κοιτάζει πίσω από το τζάμι. Μιλούν μέσω τηλεφώνου. Ο δολοφόνος φοράει μια κίτρινη ολόσωμη φόρμα και τον κοιτάζει στα μάτια.
Ο Φονιάς του Κονέκτικατ, όπως τον αποκάλεσαν τα ΜΜΕ, ή απλώς ο πιο μισητός άνθρωπος στην Αμερική, όπως αποκάλεσε ο ίδιος τον εαυτό του, δίνει την πρώτη του συνέντευξη μετά τη δίκη που τον έστειλε στο θάνατο.
«Δεν έχω τίποτα να πω στον Γουίλιαμ Πετίτ που επιβίωσε από το μακελειό. Δεν έχω επίσης καμία διάθεση να ζητήσω συγγνώμη για την γυναίκα και τις δύο του κόρες. Δεν υπάρχει καμία λέκη που να μπορεί να γεμίσει το κενό που άφησε η απώλειά τους. Υποθέτω ότι η αντίδρασή μου δεν είναι αυτή που θέλει η κοινωνία», λέει ο Κομισαρέφσκι και γελάει.
Δεν έχει αλλάξει πολύ από την ημέρα της δίκης, αν εξαιρέσει κανείς τα μερικά επιπλέον κιλά που πήρε στη φυλακή «λόγω της κατάθλιψης και της έλλειψης χώρου για να γυμναστώ».
Ο 31χρονος φονιάς, εγγονός του πολύ σημαντικού θεατρικού σκηνοθέτη Τεοντόρ Κομισαρέφσκι (1882-1954), παραδέχεται δεν έχει πάρε δώσε με τον πρώην συνεργάτη του Στίβεν Χάγιες ο οποίος βρίσκεται σε κάποιο από τα διπλανά κελιά. «Δεν έχουμε τίποτα να πούμε. Ξέρουμε για τί είμαι υπεύθυνος εγώ και για τί ευθύνεται εκείνος. Ο, τι έγινε, έγινε», λέει…
Ο Χάγιες βίασε και στραγγάλισε την Χόουκ Πετίτ ενώ ο Κομισαρέφσκι βίασε την 11χρονη κόρη της Μικαέλα. Η Μικαέλα και η 17χρονη αδερφή της Χέιλι, αφού κακοποιήθηκαν έμειναν καθηλωμένες στο κρεβάτι (τις έδεσαν) και πέθαναν αργά αργά από την έκρηξη γκαζιού και την πυρκαγιά που έβαλαν στο σπίτι οι δύο φονιάδες.
Τον προηγούμενο μήνα η πολιτεία αποφάσισε να απαγορεύσει την θανατική ποινή αλλά επειδή ο νόμος δεν έχει αναδρομική ισχύ είναι πολύ πιθανό οι δύο συνεργάτες τελικά να εκτελεστούν.
«Προκειμένου να χρυσωθεί το χάπι για μερικούς, κρίθηκε απαραίτητο να μην εξαιρεθούμε από τη θανατική ποινή», λέει ο Κομισαρέφσκι και προσθέτει ότι αν ο ίδιος δεν το θελήσει η πολιτεία δεν θα τον εκτελέσει, όπως συμβαίνει άλλωστε τόσα χρόνια τώρα.
«Με τις ημέρες μου είμαι, όπως όλοι άλλωστε. Αλλες μέρες λες ότι είναι καλύτερος ο θάνατος, άλλες μέρες όχι. Είμαι αποφασισμένος ότι θα πεθάνω σε αυτή τη φυλακή αλλά δεν ξέρω σε ποια ηλικία», δηλώνει και προσθέτει ότι νιώθει πως δεν πρέπει να απογοητεύσει όσους τον στηρίζουν, την οικογένειά του, μερικούς φίλους και κάποιους θαυμαστές που τον επισκέπτονται.
Στην κλασική ερώτηση εάν έχει μετανιώσει για τις πράξεις του, δεν απαντά ευθέως. Λέει ότι έχει πρόβλημα στο να εκφράζει τα συναισθήματά του.
«Καταβάλω πολύ μεγάλη προσπάθεια να μην σκέφτομαι τί συνέβη», ομολογεί.
Αυτό που συνέβη είναι ότι το 2007 είδε την Πετίτ με την 11χρονη Μικαέλα στο σούπερ μάρκετ την ακολούθησε στο σπίτι της, γύρισε στο δικό του σπίτι, έβαλε την κόρη του για ύπνο, πήρε τον φίλο του και πήγαν πίσω στο σπίτι της άγνωστής του γυναίκας. Μόλις η οικογένεια κοιμήθηκε ξυλοκόπησαν τον Γουίλιαμ Πετίτ, τον έδεσαν, τον φίμωσαν και τον έκλεισαν στο υπόγειο. Κατάφερε να ξεφύγει, να συρθεί ως το διπλανό σπίτι και να ζητήσει βοήθεια. Ηταν όμως πολύ αργά.
«Στις 23 Ιουλίου 2007 ζήσαμε το προσωπικό μας ολοκαύτωμα. Ενα ολοκαύτωμα που τον προκάλεσαν δύο φριχτά σατανικοί άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν ακόμη τί έχουν κάνει» δήλωσε ο επιζών τραγικός πατέρας μετά τη δίκη. Για τη συνέντευξη δεν θέλησε να σχολιάσει τίποτα, αναφέρει efimerida.gr.
tsantiri

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου