Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Ατάκες.Εδώ και τώρα.Τέλος.

Σε βεραντα πολυκατοικιας 10 wifi ολα κλειδωμένα... ξεφτιλισμένε ελληνα... μου θες και αλληλεγγύη!!!

Εγώ φεύγω απ´ τα όνειρα σου & κακό ψόφο όπου κι αν πάς...


Οταν μια βροχη διαρκει λιγο, λυπαμαι τα σαλιγκαρια που ξεσηκωθηκαν αδικα για εκδρομη...


Στο δίπλωμα οδήγησης να βάζετε φωτογραφία που είστε μεθυσμένοι. Αν σας σταματήσουν για έλεγχο θα νομίζουν ότι αυτό είναι το φυσικό σας λουκ......


Ενός λεπτού σιγή για όλες τις κομμώτριες που τους λες: “κόψε μόνο την ψαλίδα”, και βγαίνεις από το κομμωτήριο φαντάρος...!


“Μην πατάς εκεί, έχω σφουγγαρίσει! Ούτε εκεί, έχω σφουγγαρίσει! Ούτε εκεί!” είπε η Ελληνίδα μάνα, και κάπως έτσι γεννήθηκε το τριπλούν...



Οταν κάνω μπάνιο παίρνω μαζί μου και ένα σημείωμα αυτοκτονίας έτσι ώστε αν πέσω στη μπανιέρα να μην φανεί τόσο ηλίθιο...


Αν αγαπάς κάποιον άστον να φύγει και μετά κάν'τον ρόμπα στο σίλβερ αλέρτ.!


Είδα στον ύπνο μου παρτούζα. Ο ονειροκρίτης λέει θα κάνω φίλους. Ο ψυχολόγος κάτι για απωθημένα. Για σεξ ούτε λόγος...


Οι δρόμοι γεμάτοι,κόσμος,αυτοκίνητα,ποδήλατα.. της πουτανας!!
Δε μπορώ να καταλάβω,δεν έχουν ίντερνετ αυτοί οι άνθρωποι;


Τόσα χρόνια οι 3 πρώτες ώρες της ζωής μας ήταν ΓΛΩΣΣΑ-ΓΛΩΣΣΑ-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ και ακόμα δε ξέρουμε τήποτα απ' τα τέσαιρα...


Κουτάλι στο νεροχύτη...Ο πιο εγγυημένος τρόπος να γίνεις μούσκεμα χωρίς λόγο...


Σκας στη μανα ολο καμαρι που σκεφτηκες να βαλεις ζακετα μολις εκανε λιγο ψυχρα και σου λεει:Δεν εχει τοσο κρυο.!!Θα ιδρωσεις και θα κρυωσεις...!!


Έμεινα 3 ώρες χωρίς τσιγάρα. Μου έδινε το πακέτο ο περιπτεράς κι αισθανόμουν σαν να μου δίνει πακέτο η Χατζηβασιλείου...


Γενικά ρε παιδί μου,τα οικογενειακά τραπέζια είναι πολύ γαμάτα,αρκεί να προλάβεις να φας πριν τον τσακωμό...


Παντρεύεται ο πρώην μου !!! ε , ένα κολαζ μεγάλο με όλες τις φωτό μας , δώρο, θα το στείλω !!! ...δεν κρατάω κακίες εγώ !!!


Γιατι όταν λέμε μία γυναίκα "μουνι" εννοούμε ότι είναι ωραία, ενώ όταν λέμε έναν άντρα "αρχιδι", εννοούμε ότι είναι μαλάκας; Διαμαρτυρομαι..!!


Με κοιτάει, την κοιτάω...μου χαμογελάει, της χαμογελάω...μου κάνει νόημα, της κάνω κι εγώ...και όμως κανείς δεν κάνει την πρώτη κίνηση... Αντε κοριτσαρα μου πέρνα επιτέλους και ξημερώσαμε, εγώ έχω...STOP!!!


ξυπναω και τι να δω...ειμαι ηδη 2 ωρες στην δουλεια...


Για να καταλάβεις αν μια γυναίκα προσποιείται πως κοιμάται, λες απλά: "Πάχυνες"...


Αν πετύχω πρώην μου έξω με την δικια τoυ,λέω:"Ορίστε μια χαρά περνάς,τι μου στέλνεις μηνύματα κάθε βράδυ;" και φεύγω....!



angelaspinkyworld.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου