Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Ατάκες (*)

Τώρα για τις γιορτές στόλισα το αμάξι με αναμμένα λαμπάκια.Της βενζίνης,της θερμοκρασίας και της μπαταρίας...

Στις βιτρίνες των καταστημάτων θα στολίσουν λαμπάκια γύρω γύρω από το "ενοικιάζεται"...


Έχω την εντύπωση ότι τα μόνα λαμπάκια που θα αναβοσβήνουν φέτος θα είναι του router...



-Εεε...συγγνώμη αφεντικό, αλλά έχεις 3 μήνες να με πληρώσεις... 

-Δεκτή η συγγνώμη σου...

Ο καλύτερος τρόπος να κρατάς ομπρέλα και να μη βραχείς είναι να μη βρέχει.


Αν φεύγεις,θυμήσου να γυρίσεις.Αν ξεχάσεις να γυρίσεις,να με θυμάσαι.Και αν δε με θυμάσαι πλέον,τουλάχιστον στάσου.Θα έρθω να σε βρώ εκεί.


Όταν δεν θες να σηκωθείς από το κρεβάτι,όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να χτυπήσει το τηλέφωνο. Πάολο Τεμπέλιο


Eσείς που λέτε ιουυ όταν σιχαίνεστε,έχετε καταπιεί ασθενοφόρο;


Σε κάθε χωρισμό που είχα ως τώρα, φταίγαμε και οι δυο. Και γω και η δεύτερη γκόμενα που είχα...


-που χάθηκες? 

-εκεί που δεν έψαξες...

Όταν ειπα οτι σημερα θελω να λουστω δεν εννοουσα ο,τι μαλακια εχω πει κι εχω κανει.


Τελικα η μονη μεγαλη ιδεα που περασε ποτε απο το μυαλο μου,ειναι αυτη που ειχα για τον εαυτο μου.


Μερικοι απο εμας θελουμε να κανουμε τοσα που καταληγουμε να μην κανουμε τιποτα.το συνδρομο αυτο λεγεται κουραστηκα απ την κουραση.


Μην είσαι δύο μέτρα, αξύριστος και χαμογελάς χριστιανέ μου...

Ερωτευόμαστε στα καλά καθούμενα....

Οι δικηγόροι στο π**τσο τους για τη βενζίνη..Κινούνται νομικά..


Οταν ειμαι στεναχωρημενος δε μπορω να φαω.Ομως δεν υπαρχει δε μπορω,υπαρχει δε θελω.Ομως εγω θελω.Γι'αυτο και τρωω.


Πιστεύεις στο πάρκαρισμα με την πρώτη φορά;


Είμαι αυτος που χάνει το κινητό μέσα στο σπίτι.Παίρνω τηλέφωνο από το σταθερό να το βρώ,το βρίσκω...κ κοιτάω να δω από ποιόν έχω αναπάντητη..



angelaspinkyworld.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου