Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

20 πράγματα που μάθαμε από την Donatella Versace

1) Η μόδα είναι ένα όπλο που μπορείς να χρησιμοποιείς όποτε το χρειάζεσαι. 

2) To σέξι look δεν θα βγει από τη μόδα. 

3) Δεν είναι καλό να επηρεάζεσαι από τους άλλους. Πρέπει να πιστεύεις εσύ στον εαυτό σου. 

4) Μόδα σημαίνει να ονειρεύεσαι και να κάνεις και τους άλλους ανθρώπους να ονειρεύονται.

5) Τα τρία μεγαλύτερα λάθη της μόδας είναι τα φθηνά κοστούμια, παπούτσια και πουκάμισα. Ξόδεψε τα χρήματά σου σε κάτι καλό. 
6) Είναι πολύ σημαντικό για ένα brand να κρατάει σταθερή την ταυτότητα του για πολλά χρόνια, αλλά είναι επίσης και πολύ σημαντικό, να εξελίσσεται γιατί οι τάσεις αλλάζουν πλέον πολύ γρήγορα. 

7) Θεωρώ ότι οι ώριμοι άνδρες είναι πιο ελκυστικοί από ό, τι τα νεαρά αγόρια. Χρειάζομαι έναν άντρα που θα μπορεί να μου διδάξει και ένα ή δύο πράγματα. 

8) Το πρώτο πράγμα που κάνω κάθε πρωί είναι να κατεβώ από το κρεβάτι μου και να αγκαλιάσω το σκυλί μου, που λέγεται Audrey και είναι ράτσας Τζακ Ράσελ. Νομίζω ότι το να έχουμε ένα ζώο για κατοικίδιο είναι θαυμάσιο πράγμα, ιδιαίτερα αν πρόκειται για σκύλο.  



9) Όπως και με τα περισσότερα πράγματα στη ζωή μου, πιστεύω ότι θα πρέπει να βρεις ένα τρόπο να απολαμβάνεις τον εαυτό σου και όχι να αφήνεσαι και να νιώθεις σκλάβος σε μια ρουτίνα. 

10) Νομίζω ότι οι άνδρες ξέρουν πως να αποπλανούν τις γυναίκες με τα λόγια και με ωραία χειρονομίες. Αυτό θεωρώ ότι είναι πολύ πιο σέξι από ό, τι όταν χρησιμοποιούν τους μύες του. 

11) Για να είσαι υπεύθυνος, θα πρέπει να έχεις κάποια πειθαρχία στη ζωή σου. Για μια στιγμή εγώ είχα χάσει τη δικιά μου. 

12) Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ογδόντα και του ενενήντα, οι άνθρωποι ήθελαν να είναι σικ, κομψοί, και να φαίνονται σαν μεγαλοαστοί.

13) Η μόδα χρειάζεται νέο αίμα, και το Λονδίνο είναι το πιο κατάλληλο μέρος για αυτό. 

14) Σε μία κρεμάστρα, κανένα φόρεμα δεν μπορεί να είναι σέξι. Είναι απλά ένα ύφασμα σε μια κρεμάστρα. 


15) Ο άνθρωπος της χιλιετίας είναι πολύ πιο απελευθερωμένος από τον άνθρωπο της δεκαετίας του '90. 

16) Το στυλ μου δεν είναι και τόσο σπουδαίο. Απλά φοράω τακούνια, στενά παντελόνια και διαμάντια.

17) Ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάς το τώρα, γιατί το παρελθόν ανήκει στο παρελθόν και δεν θα έρθει πίσω. Έτσι, το να ρυθμίσεις τη φιλοσοφία και τη δημιουργικότητά σου στο χώρο της μόδας με το τώρα, είναι το πιο σημαντικό πράγμα. 

18) Λατρεύω τους ανθρώπους που συχνάζουν σε νυχτερινά κέντρα. Η ατομικότητά τους αποτελεί πηγή έμπνευσης για μένα. Η μουσική που ακούνε, τα ρούχα που φορούν και ο τρόπος με τον οποίο τα φορούν, ορίζουν ένα στυλ του δρόμου που εγώ αγαπώ.


19) Μου αρέσουν τα αρώματα και τα λουλούδια.

20) Στη ζωή μου δεν μου δόθηκε άλλη επιλογή από το να γίνω δυνατή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου