Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

50 μνημειώδεις ατάκες του Sex and The City

Οι ατάκες του Sex and the City που δεν χορταίνουμε να διαβάζουμε και να ξαναδιαβάζουμε.

1. Ξόδεψα 40.000 δολάρια σε παπούτσια και δεν έχω μέρος να μείνω. Θα γίνω κυριολεκτικά εκείνη η ηλικιωμένη που λέει το παιδικό τραγουδάκι ότι ζούσε σε ένα παπούτσι. Κάρι
2. Γλυκιά μου. Ποιος ο λόγος να ζεις στα προάστια αν δεν κάνεις σεξ με τον κηπουρό; Σαμάνθα. 
3. Εσύ και εγώ έχουμε τόσο πολύ τελειώσει που πρέπει να βρούμε καινούργια λέξη για αυτό. Κάρι

4. Είναι δύσκολο να είσαι στα παπούτσια μιας single γι' αυτό και χρειάζεται που και που να είναι ιδιαίτερα και ακριβά για να κάνουν την διαδρομή πιο διασκεδαστική. Κάρι

5. Συνειδητοποίησα πως τα εικοσάχρονα κορίτσια είναι υπέροχα μέχρι να δεις ένα από αυτά να βγαίνει με τον άνδρα που σε έχει πληγώσει. Κάρι


6. Το ξέρω ότι οι φίλες σου είναι μια χαρά. Η Σάρλοτ είναι η μελαχρινή, η Μιράντα η κοκκινομάλλα  και η Σαμάνθα το πρόβλημα. Mr Big.

7. Αυτός έχει έναν όρχη και εγώ μια τεμπέλα ωοθήκη. Σε πιο διεστραμμένο σύμπαν μπορεί από αυτό να προκύψει ένα μωρό. Είναι σαν οι παραολυμπιακοί της γονιμότητας. Μιράντα

8. Δεν θέλω να είμαι το κορίτσι με τον ψηλό πισινό. Οι άνδρες δεν παντρεύονται τα κορίτσια με τον ψηλό πισινό. Ποιος άκουσε ποτέ για την κυρία Ψηλός Πισινός. Όχι, όχι δεν μπορώ. Θέλω παιδιά και ωραία σεντόνια και δεν μπορώ να το αντιμετωπίσω αυτό αυτήν την στιγμή. Σάρλοτ. 
 
9. Ποιο είναι το μεγάλο μυστήριο. Η κλειτορίδα μου είναι όχι η Σφίγγα. Μιράντα

10. Αφού τους κερδίζω με την προσωπικότητα μου προσπαθώ να τους κάνω να δουν ότι είμαι σέξι. Μιράντα



11. Νομίζω ότι έχω μονογαμία. Από εσάς την κόλλησα. Σαμάνθα

12. Έλα τώρα πάντα υπάρχει ανταγωνισμός με έναν πρώην. Λέγεται «ποιος από τους δυο θα πεθάνει δυστυχισμένος». Κάρι

13. (για κάποιον που φιλούσε άσχημα) Βίασε το πρόσωπο μου. Δεν ξαναβγαίνω ποτέ ραντεβού! Σάρλοτ

14. Τα να γίνω παράνυμφος μου φαίνεται όπως εσένα το Botox. Οδυνηρό και περιττό. Σαμάνθα

15. Δεν με ξέρει καν. Θα μπορούσε τουλάχιστον να με γνωρίσει πριν με απορρίψει. Μιράντα



16. Ανάθεμα την ώρα που γεννήθηκες. Σάρλοτ

17. Μπορούμε να γίνουμε οι αδελφές ψυχές η μια της άλλης και να αφήσουμε τους άνδρες να είναι αυτοί οι τύποι με τους οποίους απλώς να περνάμε καλά. Σάρλοτ 

 
18. Αν δεν μου κάνει καλό σεξ την πρώτη φορά, η ντροπή είναι δική του. Αν δεν μου κάνει καλό σεξ και την δεύτερη φορά, η ντροπή είναι δική μου. Σαμάνθα

19. Έχεις κανέναν παντελώς αδιάφορο φίλο ή κάποιο φυτό εσωτερικού χώρου με το οποίο θα μπορούσα να βγω το Σάββατο; Μιράντα

20. Εσύ κι εγώ είμαστε σαν αυτόν τον κόκκινο τοίχο. Είναι καλή ιδέα στη θεωρία, αλλά με κάποιο τρόπο δεν λειτουργεί. Κάρι




21. "Ντάξει"; Είπε "ντάξει"; Τώρα που το σκέφτομαι το ενοχλητικό δεν είναι το ότι έκανες πρόταση γάμου εσύ αλλά ότι την έκανες σε έναν τύπο που λέει "ντάξει".  Κάρι

22. Δεν είμαι καν σίγουρη πως η αμφιφυλοφιλία υπάρχει. Νομίζω πως είναι απλά ένας σταθμός στη διαδρομή για τη Χώρα της Ομοφυλοφιλίας. Κάρι

23. Δεν μπορούσα να καταλάβω λέξη από όσα έλεγε, αλλά ένιωθα πως ήξερα όλα τα Ιταλικά που θα μου χρειάζονταν ποτέ: Dolce, Dolce, Dolce. Κάρι

24. Η μονογαμία βρίσκεται ξανά κοντά στην έξοδο. Έκανε ένα μικρό comeback στα 90s, αλλά καθώς η νέα χιλιετία πλησιάζει, όλοι αφήνουν τις επιλογές τους ανοιχτές. Στάνφορντ Μπλατς

25. Μου αρέσουν τα χρήματα μου εκεί όπου μπορώ να τα βλέπω. Κρεμασμένα στην ντουλάπα μου. Κάρι 



26. Το σύμπαν μπορεί να μην παίζει πάντα δίκαια αλλά τουλάχιστον έχει χιούμορ. Κάρι 

27. Απ' τα καλύτερα σεξ που έχω κάνει ποτέ είναι με ανθρώπους που δεν αντέχω. Άντονι Μερεντίνο

28. Κάπου εκεί έξω υπάρχει ένα ακόμη μικρό φρικιό που θα μας αγαπήσει, θα μας καταλάβει, θα φιλήσει τα τρία μας κεφάλια και θα κάνει τα πάντα καλύτερα. Κάρι 

29. Δεν θα με κρίνεις ούτε εσύ, ούτε η κοινωνία. Θα φοράω ό,τι θέλω και θα κάνω στοματικό σεξ σε όποιον θέλω όσο ανασαίνω και μπορώ να γονατίζω. Σαμάνθα

30. Για μένα αυτό που χαρακτηρίζει το σωστό πέος είναι η διάμετρος. Μιράντα


31. Στην τελική οι εποχές αλλάζουν, όπως και οι πόλεις, άνθρωποι μπαίνουν στη ζωή σου και άνθρωποι φεύγουν. Αλλά είναι ανακουφιστικό να ξέρεις πως όσοι αγαπάς βρίσκονται πάντα στην καρδιά σου. Κι αν είσαι πολύ τυχερός, ένα αεροπλάνο απόσταση. Κάρι

32. Στη δικαστική αίθουσα οι αμφιβολίες σε γλιτώνουν ακόμα κι από φόνο.  Σε έναν αρραβώνα σε κάνουν να νιώθεις κακός άνθρωπος. Μιράντα

33. Οι άνδρες απατούν για τον ίδιο λόγο που οι σκύλοι γλύφουν τα αχαμνά τους…, επειδή μπορούν. Σαμάνθα

34. Έχεις πραγματικά κότσια να μου ζητάς να κάνω χαλάουα. Αν ήσουν στην Αρούμπα οι ντόπιοι θα σου έβαζαν χάντρες στην πλάτη. Και ούτε καν. Κάθε φορά που σου κάνω στοματικό σεξ νιώθω λες και κάνω οδοντικό νήμα. Σαμάνθα

35 Υπάρχει ένας καλός τρόπος να χωρίσεις με κάποιον και αυτός δεν είναι με post-it. Κάρι


36. Ω Θεέ μου. Ξέρεις τι είναι αυτά; Manolo Blahnik Mary Janes. Νόμιζα ότι ήταν αστικός μύθος. Κάρι

37. Δεν θα γίνω ποτέ εκείνη η γυναίκα με τα τέλεια μαλλιά που μπορεί να φορέσει λευκά χωρίς να λερωθεί. Κάρι

38. Τον πρώτο καιρό που μετακόμισα στην Νέα Υόρκη και ήμουν απένταρη κάποιες φορές αγόραζα περιοδικά μόδας αντί για δείπνο. Ένιωθα ότι με έτρεφαν περισσότερο. Κάρι 

39.Δεν είναι το αγόρι μου. Είναι απλά κάποιος που δοκιμάζω. Κάρι 

40. Η ομορφιά περνά. Όμως ένα διαμέρισμα με θέα το πάρκο μένει. Κάρι 



41. Ψάχνω για αγάπη. Αληθινή αγάπη. Γελοία, άβολη, αγάπη χωρίς την οποία δεν μπορείς να ζήσεις. Κάρι 

42. Νόμιζα ότι οι άνθρωποι που κάθονται μόνοι στα Starbucks και γράφουν στα laptop τους ήταν δήθεν. Τώρα ξέρω. Είναι άνθρωποι που πρόσφατα συγκατοίκησαν με κάποιον. Κάρι 

43. Το να είσαι single κάποτε σήμαινε πως κανείς δεν σε ήθελε. Τώρα σημαίνει πως είσαι sexy και απλώς περιμένεις να δεις πως θες να ζήσεις την ζωή σου και με ποιόν θες να την περάσεις. Κάρι 

44. Λένε πως τίποτα δεν διαρκεί για πάντα, τα όνειρα αλλάζουν, οι τάσεις πάνε και έρχονται. Οι φιλίες όμως ποτέ δεν βγαίνουν από την μόδα. Κάρι 

45. Υπάρχει ένα σημείο σε κάθε σχέση όπου το ρομάντσο δίνει την θέση του στην πραγματικότητα. Κάρι 



46. Οι γυναίκες έρχονται στην Νέα Υόρκη για τα δύο L: Labels και Love. Κάρι 

47. Όταν οι άνδρες κάνουν τολμηρές κινήσεις θεωρείται ρομαντικό. Όταν το κάνουν οι γυναίκες θεωρούνται απελπισμένες ή ψυχοπαθείς. Κάρι 

48. Οι όμορφοι άνδρες δεν είναι καλοί στο κρεβάτι γιατί ποτέ δεν χρειάστηκε να είναι. Κάρι 

49. Θα μπορούσε να είναι το αίνιγμα της Σφίγγας. Γιατί υπάρχουν τόσες πολλές αξιόλογες ελεύθερες γυναίκες και δεν υπάρχουν αξιόλογοι ελεύθεροι άνδρες; Κάρι

50.Δεν θα είμαι η πρώτη που θα μιλήσει. Κι αν δεν μου ξανατηλεφωνήσει ποτέ, θα τον σκέφτομαι πάντα τρυφερά, σαν ένα γαϊδούρι. Κάρι

51. Η πιο συναρπαστική, προκλητική και σημαντική σχέση απ΄όλες είναι αυτή με τον εαυτό μας. Κάρι

via

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου